Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Балик Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Балик Т. М. Поступове ускладнення завдань у роботі над переказами із введенням додаткових мікротем [Електронний ресурс] / Т. М. Балик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_10 Описано методику, яка передбачає розосереджену підготовку до творчих переказів з урахуванням інтерактивних методів і прийомів навчання, вікових можливостей учнів. Показано роботу над поступовим ускладненням завдань, спрямованих на формування комунікативних умінь учнів, необхідних для роботи над переказами із введенням додаткових мікротем. Наведено приклад побудови уроків розвитку зв’язного мовлення у V і VII класах за одним і тим же текстом, особливості його структурних компонентів та принципи їх використання у навчальному процесі.Раскрыта методика, предусматривающая рассредоточенную подготовку к творческим изложениям с учетом интерактивных методов и приемов обучения, возрастных возможностей учащихся. Показана робота над постепенным усложнением задач, направленных на формирование коммуникативных умений учащихся, необходимых для роботы над изложениями с введением дополнительных микротем. Приведен пример построения уроков развития связной речи в V и VII классах по одному и тому же тексту, особенностей его структурных компонентов ипринципов их использования в учебном процессе.The article shows a technique which will provide training to disperse creative transfers based on interactive training methods and techniques, students' age abilities; it shows the way of gradual complication of tasks aimed to form students' communicative skills which are required for work with the introduction of additional subtopic, it contains examples of organizing the lessons of connected speech in the 5th and 7th forms over the same text, especially its structural components and principles of their use in the educational process.
| 2. |
Кривов'язюк І. В. Комплексний підхід до вдосконалення системи управління містобудуванням [Електронний ресурс] / І. В. Кривов'язюк, Т. В. Балик // Регіональна економіка. - 2008. - № 1. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2008_1_7
| 3. |
Балик Т. М. Модель формування комунікативних умінь учнів у процесі роботи над переказом з уведенням додаткових мікротем [Електронний ресурс] / Т. М. Балик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_1_12
|
|
|